Jentelaget deltok i Piteå Summer Games.

Jentelag 2015 Piteå

Siste helga i juni (26 til 28) deltok jentelaget som i år samarbeider med FK Senja i ei fotballturnering i Piteå. Det var totalt ca 800 påmeldte lag og hvor 22 av dem deltok i jenter 16 klassen.
Vi hadde ei flott helg og møtte lag fra USA, Sverige og Norge. Alle kampene var jevnspilt og vi gikk videre til sluttspillet etter 1 seier, 1 uavgjort og 1 tap i innledende runder. I 8 dels finalen mot Alsvby var sluttresultatet 2-2 og dermed var det klart for en utrolig spennende straffespark konkurranse. Noe vi gikk seirende ut av med sluttresultat 7-6 til oss. Turneringen endte med 1-0 tap i kvartfinalen mot Infjraden SK. Kampen var forholdsvis jevnspilt, men vi klarte ikke å skåre på de mulighetene vi hadde.
Følgende 4 jenter fra Gibostad var med, Therese Sivertsen, Edel Fredriksen, Trine Kildahl og Agnethe Salmi Ronesen.